Bloggkrångel

Usch för blogg.se ibland alltså, inget funkade, varken att läsa kommentarer eller logga in eller något. Såna dagar känner jag bara för att slänga min dator i marken och hoppa på den! (inte för att det kanske skulle få den att fungera bättre men iaf ;) haha)

Idag fungerar det bättre. tur för dom. har varit ute och hurtbullat mig i snön med vovven idag igen, känner mig superpigg och helnöjd med mig själv. :) och för att göra det hela ännu bättre så sitter jag och pluggar matte och kikar med ett öga på Mtv. men självklart så får man ta en bloggpaus, eller hur ?

Sen så blir det väl lite lunch och sen ska jag iväg till stallet, om vi nu kommer dit...
Mamma har bilen med vinterdäck och pappas bil har sommardäck så vi får köra väldigt försiktigt, så om jag inte bloggar ikväll så får ni ge er ut och leta efter mig, någonstans i diket :P haha

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag jobbar idag! Ikväll skall de ju byta system eller servrar påp blogg.se så vi får se sen om et blir bättre!Hoppas att du får en fin dag!

2008-03-27 @ 13:06:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Angie

Hej, nejdå om du har läst och förstått det mesta skapligt så var det inga probs! En bra grej är att köpa ett sånt där kodpapper på körskolan för 150 spänn med massa frågor, skitbra! :) Ha det fint!

2008-03-27 @ 13:07:01
URL: http://gelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0