Bästa dieten!!

Haha har helt klart kommit fram till den bästa dieten, någonsin!

Eftersom mina föräldrar inte är hemma, utan jag och bror är själva, så tänkte jag ta lite påskmatsrester, från gårdagens middag, till lunch. Sagt och gjort, fram med köttbullar, ägg och potatis. Så satte jag mig och åt framför tv:n och råkade komma in på "Du är vad du äter", och när jag väl tittar på det så MÅSTE jag verkligen se hur det går för dom...så det slutade med att jag satt där och tittade och såg hur äcklig mat folk åt och sen hur hurtig tjejen i programmet var, hon åt bara massa frukt och grönt och var ute och motionerade osv.

Jag kände bara näää, usch! Så då blev det inte någon påskmat, utan jag gick och hämtade en banan och lite tomater och satt och knaprade på dom istället :P hahah.. så Anna Skipper + påskmat = noll aptit!

Nä, jag tror jag får ge mig ut på en promenad eller något, för ikväll kommer tjejerna hit :D Det blir chillkväll med 2 dagar i Paris (har du sett den, kommentera på förra inlägget) och förmodligen så blir det en hel del godis och andra onyttigheter :P kanske kan övertala tjejerna att äta gurkstavar eller något annat nyttigt med dipp istället?

Men nej, en promenad får det bli nu iallafall, innan det är dags för duschen :)



Nu har jag lyckats övertala maria att gå med mig :D:D:D:D mycket roligare med sällskap tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0