Liten lista

Knåpade ihop en liten lista för er som orkar ;D

Dagens bästa:
Inga läxor !!! superdunderkanonskönt
Dagens sämsta: Att telefonen ringer hela tiden (ca 99 % av tiden så är det mamma eller pappa som ska kolla upp oss)
Dagens ondaste: Fick en stenhård bandyboll på armen, rött bollmärke har jag nu. haha försvinner det?:S
Dagens musik: OC-musiken :)
Dagens underhållning: Datorn och tv:n, Veckorevyn som jag precis fått hem.
Dagens planer: Te, macka och slappa framför tv:n.
Dagens roligaste: Matildas vackra "skit"-uttryck till exakt allting och flummet!! ;D
Dagens framgång: Enligt bilskoleläraren så var jag suverän på att backa runt gatuhörn! woho en oanad talang!! Talang 2008 here I come ;)
Dagens tråkigaste: har inte sett min kissekatt på ett tag...:(
Dagens hittegods: hittade skolkatalogen! :D
Dagens onödigaste: Denna listan :P haha (och en twix och en bulle (A))
Dagens nödvändigaste: en twix och en bulle :D haha baaaad!!
Dagens planer för imorgon: Sovmorgon!! köpa ansiktsmask och rengöringsmedel, skolan, stallet, SOVA!

 Nu blir det roomservice!! bye bye ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0