Jag var en milkshake (utan milk)

Uppträdande idag, pinsamt värre. Höll på att dö av nervositet, vaknade spänd som bara den i morse, men mera förväntansfull trodde jag, tills jag skulle äta frukost och inte kunde få ner en endaste liten bit. haha, sen så blev det helt galet när vi skulle uppträda, kunde inte sluta skaka. Men det gick (bortsett från några små missar) bra! Så jag är nöjd iallafall :) det var kul och jag vill gärna göra om det ! hihi.

Nu ska här pluggas matte och sen så blir det gossip girl och i huvudet på gynning. Så missa inte det ikväll :)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: c

Va roligt att det gick bra :):)

2008-01-29 @ 19:50:58
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0